Τρόποι - Όροι Πληρωμών και Αποστολές Προϊόντων

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ:

 

Με κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό:

 

Μπορείτε να επιλέξετε την τράπεζα που σας διευκολύνει για την κατάθεση του ποσού της παραγγελίας σας. Στο καταθετήριο της τράπεζας πρέπει να αναγράψετε ως αιτιολογία το πλήρες ονοματεπώνυμο σας. Προκαταβολή 50 % με την έγγραφη επιβεβαίωση της παραγγελίας και εξόφληση πριν από την αποστολή της παραγγελίας.

 

ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ:

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: 140/440317-72

ALPHA BANK: 147/002002004662

EUROBANK: 0026.0040.64.0200084710

 

Με χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας (2% επιβάρυνση)

 

Η διαδικασία εκκαθάρισης της πληρωμής σας αναλαμβάνεται από την Τράπεζα EUROBANK, εξασφαλίζοντας έτσι την απόλυτη ασφάλεια της συναλλαγής σας. Κατά την εισαγωγή των στοιχείων της κάρτας σας η τράπεζα δεν χρεώνει το ποσό της παραγγελίας σας, αλλά το δεσμεύει. Η χρέωση πραγματοποιείται κατά την τιμολόγηση της παραγγελίας σας.

Για την επιπρόσθετη ασφάλεια των ηλεκτρονικών συναλλαγών μέσω πιστωτικών καρτών, αυτές γίνονται με το σύστημα ασφαλείας Paycenter της Τράπεζας EUROBANK. Έτσι, κατά τη διαδικασία αγοράς μέσω πιστωτικής, αυτόματα ο πελάτης μεταφέρεται σε secure server (ασφαλή διακομιστή) στην υπηρεσία Paycenter της Τράπεζας EUROBANK. Όλα τα στοιχεία που μεταβιβάζονται ηλεκτρονικά από τον πελάτη (στοιχεία πιστωτικής κάρτας) στην υπηρεσία Paycenter της Τράπεζας EUROBANK, καθώς και η μεταφορά τους από την Τράπεζα στην VISA ή MasterCard καλύπτονται από τον αλγόριθμο κρυπτογράφησης SSL 128-bit, την πιο ισχυρή κρυπτογράφηση που υπάρχει σήμερα παγκόσμια. Στην περίπτωση αυτή δεν αποθηκεύονται πουθενά τα στοιχεία της κάρτας, παρά μόνο χρησιμοποιούνται κατά την διάρκεια ελέγχου και χρέωσης της. Έτσι οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μέσω πιστωτικών καρτών είναι απόλυτα ασφαλείς.

 

*Προς το παρόν δόσεις με πιστωτική γίνονται μόνο στο κατάστημά μας (έως 12 άτοκες).

 

ΠΑΡΑΛΑΒΕΣ - ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

  1. Παραλαβή από τις εγκαταστάσεις της εταιρείας μας από εσάς και μεταφορά τους με δική σας ευθύνη.
  2. Αποστολή με μεταφορική ή με το συνεργείο εγκατάστασης στον τόπο που επιθυμείτε. Σε αυτή την περίπτωση η εταιρεία μας έχει την απόλυτη ευθύνη της ασφαλούς μεταφοράς των προϊόντων και της απρόσκοπτης παράδοσής τους.

 

ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

  1. Εντός Νομού Αττικής: Η εταιρεία μας μεταφέρει δωρεάν εντός του Νομού Αττικής την εστία σας.
  2. Εκτός Νομού Αττικής: Η εταιρεία μας μεταφέρει δωρεάν την εστία σας στο αντίστοιχο πρακτορείο και εσείς επωμίζεστε το υπόλοιπο κόστος (Ενδεικτικά 30-50€ ανά εστία). 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΚΥΡΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

Για την αποφυγή της δικής σας ταλαιπωρίας θα σας συνιστούσαμε να προσέχετε κατά τη στιγμή παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση του πωλούμενου προϊόντος και το άθικτο της συσκευασίας του, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα, όπως εσφαλμένη αποστολή προϊόντος, σπασμένο προϊόν, ελλιπή εξαρτήματα, κλπ. Επιστροφές των προϊόντων τα οποία έχουν πωληθεί μέσω της Ιστοσελίδας της Επιχείρησης μας προβλέπονται στις ακόλουθες περιπτώσεις:

 

  • Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής προϊόντος, η οποία θα οφείλεται στην Επιχείρηση ή στους προμηθευτές αυτής, ο πελάτης θα έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή αυτού, εφόσον δεν έχει προβεί σε εγκατάσταση αυτού. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν την Επιχείρηση.
  • Επίσης, ο πελάτης θα έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως και να επιστρέψει το προϊόν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή αυτού, εφόσον δεν έχει προβεί σε εγκατάστασή του, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Νόμο περί Προστασίας Καταναλωτών. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη(κλειστή) και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν τον πελάτη, καθώς και λοιπά έξοδα που ενδέχεται να χρεώνει η επίσημη αντιπροσωπεία για τον έλεγχο του επιστραφέντος προϊόντος.
  • Στην περίπτωση που έχει δοθεί προκαταβολή, με οποιονδήποτε τρόπο πληρωμής, για μια παραγγελία που εμπεριέχει προϊόντα με κατάσταση διαθεσιμότητας "κατόπιν παραγγελίας" δεν θα υπάρχει το δικαίωμα υπαναχώρησης. Στις ανωτέρω περιπτώσεις, ο πελάτης θα φέρει την ευθύνη για την απώλεια ή τη χειροτέρευση των προϊόντων μέχρι την επιστροφή τους στην Επιχείρηση.

 

Σημειώνεται ότι για οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντος απαραίτητη είναι η τηλεφωνική επικοινωνία μαζί μας, με το τμήμα πωλήσεων.

Top